FAQ

FREQUENLTY ASKED QUESTIONS 

Q. Wat zijn de verzendkosten van mijn online bestelling?
A:
Tijdens de periode van 15 december 2020 t/m 19 januari 2021 zijn de verzendkosten gratis. Deze zijn voor rekening van kpa.
Na deze zojuist genoemde datum bedragen de verzendkosten binnen Nederland standaard €4,95. Voor pakketjes die naar België moeten bedraagt dit €7,95. Alles buiten Belgie en 
Nederland zijn de verzendkosten standaard €19,60. Deze verzendkosten worden automatisch opgeteld bij het aankoopbedrag alvorens het afrekenen. 

Q: Kan ik mijn pakket retourneren wanneer ik niet tevreden ben?
A: Dat kan, met uitzondering van de volgende artikelen: sale items, sieraden, beachwear en lingerie. Het pakketje moet binnen 8 dagen in originele staat, ongedragen met de prijskaartjes er nog aan, terug gestuurd worden. De retourkosten moet u zelf betalen. Bij elke online bestelling wordt een retourformulier bijgevoegd, waarop alles nog eens duidelijk uitgelegd staat. `
UPDATE: Tijdens de periode van 15 december 2020 t/m 19 januari 2021 dient u eventuele retouren op te laten halen. Mail naar kpa.haarlem@gmail.com om een pick-up afspraak te maken.

Q: Welke verzendopties zijn er voor mijn pakket?
A: De enige verzendoptie op dit moment is thuis laten bezorgen. 

Q. Wat is de levertijd van mijn online bestelling?
A: Wanneer u in Haarlem of omgeving (straal van 20km) woont heeft u - wanneer u vóór 15:30 besteld - het pakketje diezelfde dag nog in huis. Ik breng deze zelf rond met de fiets, auto of benenwagen. Ik neem na het ontvangen van de bestelling contact met je op zodat ik zeker weet dat, zodra ik mijn bezorg rondje doe, je thuis bent. 

Buiten Haarlem en omstreken is de levertijd in NL tussen de 1 á 3 werkdagen. PostNL is op dit moment erg druk, dus helaas kan dit soms wat langer duren dan gewenst.  

Q: Mijn artikel vertoont gebreken. Wat kan ik doen?
A: Wat vervelend, dat is niet de bedoeling! Het makkelijkste is om hiervoor langs de winkel te komen, dan kunnen we samen kijken wat we hier aan kunnen doen. Komt dit niet uit, dan kun je altijd een mailtje of een Whatsapp'je sturen (o6-14566202 tijdens werkuren 09:00 - 18:00). Ik kan je het beste verder helpen wanneer je een foto van het desbetreffende product toevoegt, dan komen we samen sneller tot een oplossing.

Q: Kan ik mijn artikel ruilen voor een andere maat?
A: Dit is altijd mogelijk indien de desgewenst maat nog op voorraad is. Neem contact met ons op, dit kan via de Whatsapp, per telefoontje of per e-mail. Of kom, na 19 januari gewoon even langs in de winkel op de Zijlstraat. Dan kijken we of we de juiste maat nog hebben en ruilen we deze - indien je item ongedragen is - gewoon om. 

Q. Ik heb een item voorbij zien komen op de kpa. Instagram maar zie deze niet staan op de webshop. Kan ik deze we wel bij je bestellen?
A: Super leuk dat je interesse hebt in een item! Een aantal items zullen (nog) niet op de website staan, omdat we daar achter de schermen druk mee zijn om deze online te zetten. Of het item heeft een lastige pasvorm en om retourneringen te beperken zal deze niet op de webshop te bestellen zijn. Wel kun je me altijd een berichtje sturen via Whatsapp of Instagram met de foto van het desbetreffende product, dan help ik je daar graag verder. Alles wat je voorbij ziet komen op Instagram is te bestellen!